ADCN Jong talent

By timenthomas

ADCN nominatie Jong Talent 2010

In Nederland hebben we steeds vaker te maken met zinloos geweld tegen functies in de openbare sector. Personen die werkzaam zijn in deze sector voelen zich steeds minder veilig. Hier moet iets aan gebeuren, maar met extra veiligheidsmaatregelen zoals camera┬╣s, veiligheidskleding etc. is het probleem niet opgelost. De personen die werkzaam zijn in de publieke sector voelen zich pas veilig als ze weten dat burgers voor ze opkomen.

Met de campagne 'Hoe ver laat jij het komen' laten we mensen nadenken over hoe ver ze het laten komen om vervolgens online de petitie te tekenen tegen agressie.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo