Pitch deadline:

Durex

By Donnie

Niet alleen het nieuws dat er een kleine aan zit te komen is reden tot
feest. Ook iets niet krijgen kan een reden zijn om het van de daken te
schreeuwen. Zo zitten jaarlijks duizenden jongeren in spanning te
wachten op bericht van de huisarts of de GGD of ze al dan niet iets
hebben opgelopen omdat ze even of geen condoom bij zich hadden, het niet
dorste te kopen of gewoon te geil waren en niet konden wachten.

Daarom stuurt Durex een direct mail naar de jongeren die een soa-test
hebben gedaan en er goed vanaf zijn gekomen. De DM bestaat uit een
geen-soa-slinger en een bijsluiter. Op de slingers staan verschillende
felicitaties waaronder:

Hoera! Geen Chlamydia!

Hoera! Geen Herpes!

Gefeliciteerd! geen gonorroe!

Op de bijsluiter staat de boodschap: HOERA GEEN SOA!!! Reden voor een
feessie maar om in de toekomst deze vervelende procedure te vermijden
kan je beter condooms gaan gebruiken.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo