Papierloze toekomst - Albert Heijn, da's nieuw leven!

By LiesbethFauconnier

Belongs to pitch: Albert Heijn

We hebben ons bijna 2 jaar bezig gehouden met de gezondheid van de mens, wij vinden dat de focus nu op het milieu moet liggen. Albert Heijn wil het plexiglas uit de winkels een nieuw leven geven, deze keer om een positieve verandering teweeg te brengen op vlak van duurzaamheid. We vervangen al het papieren promotiemateriaal door plexiglas aan de hand van projecties, templates en stift. Zo maken ze de stap naar de eerste papierloze AH. Deze papierloze campagne wordt doorgetrokken op het straatbeeld, in de winkel, op sociale media en zelf bij de mensen thuis of op het werk. Want met papierloos bedoelen we dan ook ECHT papierloos.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo