Mijn Domein 'De Broeikas'

By Remco

Belongs to pitch: Mijndomein

Zie presentatie voor het verhaal en opbouw van inzicht naar concept.

Uitleg middelen:

Als kickoff voor de campagne gaat MijnDomein, in de trend van alle gereserveerde domeinnamen op het internet, advertentieruimte op abri’s en in magazines, kranten en op het internet reserveren.

Hier komt echter geen nuttige of interessante, vermakende reclame te staan maar slechts een wit canvas. Net zoals de parking pages in principe zijn. Mensen kunnen gebruik maken van deze ruimte: voor zichzelf als een doodle-space in bijvoorbeeld kranten, of juist voor elkaar op publiekelijke abri’s.

Deze advertenties wijzen door naar een bestaande parking page, bijvoorbeeld websitemaken.frl, welke met de nieuw vormgegeven Broeikas-parkingpage een inspiratiebron vormt voor alle mensen die zijn vastgelopen op het maken of doorzetten van ideeën voor hun websites. Huidige eigenaren die vastgelopen zijn krijgen natuurlijk een mailtje waarin ze uitgenodigd worden om weer eens een poging te wagen en een nieuwe, verse kijk te vormen op hun ideeën.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo