Hoe oud was jij?

By ThijsMosterman

Belongs to pitch: Knab

POSTER
Jongeren denken niet na over hun bank. Wij willen ze daar met deze campagne bewust van maken, een spiegel voor houden. Dit doen we door foto’s te laten zien van kinderen met de leeftijd waarop ze hun bank ‘kozen’. Zo bewijzen we dat je er nog nooit over na hebt gedacht, en maken we je bewust van de controle die jij hebt over het kiezen van jou bank.

Met de pay-off sluiten we af. Knab bank in jouw voordeel. Knab is geen bank in het voordeel van je ouders, omdat die makkelijk om de hoek zat of omdat je een spaarpot kreeg. Knab is er voor jou.

ONLINE ACTIVATIE
De postercampagne gaat gepaard met een online activatie campagne. Mensen kunnen zelf een foto uploaden van toen ze jong waren, en nog niet bewust bezig waren met hun bankzaken. Hiermee laten ze zien dat ze nu wel bewust die keuze hebben gemaakt.

Images/PDFS with this case:

friends

  • XXS logo
  • DDB & Tribal Amsterdam logo
  • Artbox logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • Being There logo
  • Etcetera logo
  • TBWA logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • FHV BBDO logo
  • Beyenmeyer logo
  • Roorda logo
  • 51 North logo
  • Youngworks logo
  • Flexfirm logo
  • Selmore logo
  • Ogilvy logo
  • Havas Lemz logo
  • ConspiracySinc logo
  • Result logo
  • Energize logo
  • Smoke&Mirrors logo
  • Mensch logo
  • Influencer Marketing Agency logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Leo Q logo
  • Capitola logo
  • Captcha logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Achtung logo
  • brandbase logo