KPN Festifeed

By Jolien_Ewa

Belongs to pitch: KPN

Filmpje al bekeken?

Top! Dit maakt het concept extra slim:
+ Ten eerste is dit natuurlijk hét bewijs dat KPN voor innovatie en de nieuwste techniek staat. KPN is het allereerste merk dat Snapchat Spectacles gebruikt.
+ Mensen die met een Spectacle op het festival rondlopen zullen aandacht trekken en buzz creëren: hoe kom je aan die bril? En nog beter: waar kan ik er één krijgen?
+ Hoe cool zou het zijn om KPN gebrande Spectacles te maken? In de bekende groene kleur en met het KPN logo erop.
+ PR waardig: ‘KPN maakt van festivalgangers content creators’.
+ Van alle beelden maken we per festival een KPN Festifeed Aftermovie. De eerste aftermovie ooit gemaakt door festivalgangers! (over PR-waarde gesproken).
+ Je kunt je eigen filmpjes via je naam terugvinden op de Festifeed website en simpel delen via Facebook en Instagram. Zo komt er dus een golf aan free publicity.
+ De Spectacles kunnen als teaser vóór het festival uitgedeeld worden aan DJ's, bands en influencers: hoe bereiden zij zich voor op Lowlands of Down The Rabbit Hole?


Videos attached to this case:

KPN Festifeed casemovie

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo