KPN Festifeed

Hoort bij de pitch: KPN

Filmpje al bekeken?

Top! Dit maakt het concept extra slim:
+ Ten eerste is dit natuurlijk hét bewijs dat KPN voor innovatie en de nieuwste techniek staat. KPN is het allereerste merk dat Snapchat Spectacles gebruikt.
+ Mensen die met een Spectacle op het festival rondlopen zullen aandacht trekken en buzz creëren: hoe kom je aan die bril? En nog beter: waar kan ik er één krijgen?
+ Hoe cool zou het zijn om KPN gebrande Spectacles te maken? In de bekende groene kleur en met het KPN logo erop.
+ PR waardig: ‘KPN maakt van festivalgangers content creators’.
+ Van alle beelden maken we per festival een KPN Festifeed Aftermovie. De eerste aftermovie ooit gemaakt door festivalgangers! (over PR-waarde gesproken).
+ Je kunt je eigen filmpjes via je naam terugvinden op de Festifeed website en simpel delen via Facebook en Instagram. Zo komt er dus een golf aan free publicity.
+ De Spectacles kunnen als teaser vóór het festival uitgedeeld worden aan DJ's, bands en influencers: hoe bereiden zij zich voor op Lowlands of Down The Rabbit Hole?

Videos bij deze case:

KPN Festifeed casemovie

https://youtu.be/AU2eDkVvsYs

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen