Pitch deadline:

Amsterdam Duurzaam

By tomvanderveldt

Belongs to pitch: Gemeente Amsterdam

Duurzaam Amsterdam

De gemeente Amsterdam wil duurzaamheid onder de aandacht brengen. En beschikt eigenlijk al over alle tools om duurzaam bezig te zijn. Echter, zijn deze tools voor de inwoners van Amsterdam nog onzichtbaar.

Concept
De bestaande duurzaamheidtools toepassen op zichtbare plekken.

Idee
De duurzame tools toepassen op de meest zichtbare objecten van Amsterdam: de abri’s

Waardoor we de bestaande duurzaamheid tools van Amsterdam zichtbaar maken.

Hoe werkt het?
De abri’s werken op de energie die vrijkomt bij gebruik van de duurzame tools. En op het moment dat er energie wordt opgewekt is de boodschap te zien.

De abri’s worden geplaatst in wijken en buurten waar ze het best tot hun recht komen. Zodra mensen de abri’s gaan gebruiken levert dit ook weer interessante content op.

Op deze manier promoot je de bestaande duurzame tools die Amsterdam te bieden heeft. En laat je de inwoners ervaren hoe het is om duurzaam bezig te zijn.


Videos attached to this case:

Gemeente Amsterdam - Duurzaam

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • XXS logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • Youngworks logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • 51 North logo
  • Havas Lemz logo
  • Achtung Mcgarrybowen logo
  • Wolfstreet logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo
  • Capitola logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Mensch logo