TUIFLY - ‘De Vakantie Fanaat'

By Amatsa

Belongs to pitch: TUI

Inzicht :
Nederlanders willen altijd veel voor weinig.

Rationale
Wij Nederlanders houden van vakantie. De ene vakantie is nog niet afgelopen of we tellen alweer af naar de volgende. Waar we vroeger dichtbij huis zochten en onze vakantiedagen versleten in Duitsland, is vandaag de dag geen vakantiebestemming
meer te ver. We willen veel vakantie voor relatief weinig geld, fanatiek zijn we opzoek naar de beste ticket-deals. Dat kunnen Nederlanders als geen ander.

Hoe kan TUI de doelgroep laten zien dat je met de scherp geprijsde losse tickets
van TUIFLY het maximale uit je vakantiedagen kunt halen. Dit doen we door te laten
zien wat vakantie met de mens kan doen.

Concept:
‘De Vakantie Fanaat’ - We willen de TUI doelgroep inspireren en motiveren het maximale uit hun vakantie dagen te halen. Dit doen we door te laten zien wat vakantie met je kan doen. Dit doen we doormiddel van een commercial waarin een fanatiek Hollands stel: ‘Anne & Niels’ alle mogelijkheden en leuke bijkomstigheden laten zien van de scherp geprijsde losse tickets van TUIFLY.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo