TUIFLY, dé win-win situatie

By lesleyjutte

Belongs to pitch: TUI

Inzicht:
Iedereen verdient zo nu en dan tijd voor zichzelf en/of met zijn dierbare.

Inleiding
Tijd voor een gezellig mannenweekend met je vrienden, een shopweekend met je vriendinnen of tijd voor wat romantiek met je geliefde. Door ons drukke bestaan, werk, relaties en kinderen komt dit helaas te weinig voor.

Hoe kan TUI er voor zorgen dat jij tijd krijgt voor de momenten waar je behoefte aan hebt, zonder dat je daar andere mensen mee te kort doet. Kortom: Hoe creëren wij een win-win situatie?

Concept:
TUIFLY, dé win-win situatie.

Uit onderzoek blijkt dat geven gelukkiger maakt dan krijgen. Daarom wilt TUI hun doelgroep kennis laten maken met het product, de scherp geprijsde losse tickets van TUIFLY. Dit doen we door win-win situaties te creëren voor jezelf en je omgeving. TUI wil inspireren en motiveren, meer te geven. Dit doen we door verschillende win-win situaties te laten zien in zowel on- als offline uitingen.

Bijvoorbeeld:
Jij een wellness weekend met de meiden, hij naar een voetbal wedstrijd in Spanje. Tickets naar Sevilla va. €99,- Kortom een win-win situatie.

TUIFLY, Discover your smile.

Door: Jesse Amatsahip & Lesley Jutte


Videos attached to this case:

TUIFLY, dé win-win situatie

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo