People's Trust | Het zal je kind maar wezen

By boetinho

Belongs to pitch: Peoples Trust

PROBLEEMPeople’s Trust heeft te weinig naamsbekendheid en te problematiek waartegen ze vechten is minder ‘top of mind’ dan honger en oorlog.OPLOSSINGEen voor de doelgroep (ouders) interessant internet filmpje met relevante waarde hergebruiken/remixen.IDEEDe videoclip Het zal je kind maar wezen uit het bekende tv-programma Het schaep met de vijf pooten is al meer dan 24.000 keer bekeken op YouTube. Er wordt gezongen over veranderende normen en waarden. Nederlandse normen en waarden zijn echter zo slecht nog niet, wanneer wij ze vergelijken met de normen en waarden van Nepal, Inda en Bangladesh.We besloten de songteks van Het zal je kind maar wezen te herschrijven en op deze manier het verband te leggen met de gruwelijke praktijken waar People’s Trust tegen vecht. Het resultaat is een filmpje met een ongebruikelijk contrast tussen vrolijk en vreselijk.Een (zelf ingezongen) schetsfilmpje is te bekijken op:http://bit.ly/peoplestrust

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo