Pitch deadline:

Kinder World

By tomsippie

Belongs to pitch: Kinder

50 jaar bestaan is niet niks. Kinder heeft een lange geschiedenis die verder gaat dan alleen chocola en kinder speelgoed. Door de jaren heen is er een grote wereld rondom Kinder ontstaan in de vorm van fantasie die bij het spelen komt kijken. Om dit vast te leggen hebben wij een concept bedacht waar het mogelijk wordt om dit visueel vast te leggen en te delen met de rest van de wereld, in een wereld. 'Kinder World' is de fantasie van de consument, waar het de bedoeling is dat je vooral samen iets creƫert in de vorm van een stopmotion video. In andere woorden, het 'Kinder' moment wordt vastgelegd en gedeeld. Met verschillende feestdagen kan hierop worden ingespeeld. In oktober 2018 kunnen de beste inzendingen gescreent worden als een echte film, en wellicht gebruikt worden voor de visuele uitingen van de campagne.


Videos attached to this case:

Kinder World

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo