Pupflix

By sgmiedema

Belongs to pitch: KNGF

Opdracht
Zichtbaarheid voor de Adopteer een Pup-campagne en zo nieuwe adoptieouders of cadeau-adoptiegevers genereren.

Inzicht
Bijna iedereen houdt van hondenfilmpjes. Alleen houden de lasten je tegen er een te nemen. + adopteereenpup.nl zorgt dat het gevoel van echt hebben blijft.

IDEE:
Laten zien dat de gekke streken van je pup veel leuker zijn als je ze meemaakt via streaming.
De streamingvergelijking maakt tastbaar dat het om een geldbedrag gaat en behoudt het gevoel van hebben. Je muziek op Spotify, films op Netflix en nu de blafjes, speelse trucjes en updates van je KNGF pup. Onbeperkt toegang over alle pupcontent voor 7,50 per maand. Kun je overal verhalen tappen alsof het jouw hond is. Ideaal.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo