Wel de lusten, niet de lasten!

By evanota

Belongs to pitch: KNGF

RATIONALE

Een opleiding bij KNGF is best een investering en daarom hebben we wat hulp nodig om onze pups de juiste training te kunnen bieden. Daarom kun je bij KNGF een pup “adopteren”. Hierbij steun je de voor jou geselecteerde pup en krijg je updates over de voortgang van zijn leven.

Het misverstand dat er ontstaat is dat men denkt dat je daadwerkelijk een pup krijgt. Waarom zou je een pup willen adopteren zonder dat je er daadwerkelijk
eentje in huis krijgt? Nou, wat dacht je van het dagelijkse rondje door de regen? Het poepzakje dat je vervolgens bij je moet dragen? De tijd van het jaar dat de hond
zijn vacht eens lekker door het huis laat dwarrelen? Met het adopteren van een pup bij KNGF heb je daar totaal geen last van. Daarom is het toch juist ideaal om
wel de leuke dingen maar niet min punten van het adopteren van een pup te beleven!

Daarom hebben we gekozen om ons met deze uiting te richten op de donateur.

Wel de lusten, niet de lasten. Dat wil toch iedereen!

Patricia Loman & Eva Nota

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo