Create your own story

By niekmulder

Belongs to pitch: Clubsportive

Opdracht:

Bedenk aan de hand van het bestaande Every Body has a Story thema een nieuwe campagne met bijpassende visuele stijl voor Clubsportive. Denk in low-budget middelen (bijvoorbeeld: streetart, guerrilla, posters, e.a.).Hoe gaan we aandacht creeren onder onze niet sportende medemens? 
Door het format van een mupi in te zetten, en deze op een andere manier gebruiken dan men gewend is.

Het globale idee is de constante uitdaging en discipline die het sporten met zich
mee brengt. Daar is de alsmaar draaiende loopband een prachtig metafoor voor.
 In de mupi draait de achtergond door (textuur van de loopband met daarop de
copy: “Create your own story“), en een vaste sticker(interface) zodat de impressie
van een loopband wordt gesuggereerd.

Create your own story:


De keuze voor deze copy is op aansluiting van de lopende campagne een leuke
insteek. Vooral omdat mensen eigen verhalen gaan vertellen over de fijne, zware,
vermoeiende trainingen op de sportschool. Dit is vaak gesprekstof die speelt bij sociale “verplichtingen“ zoals: verjaardagen, feestjes, familie-uitjes etc…

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo