Utopia-fan wil doodskist van Meubelmakers

By sgmiedema

Belongs to pitch: SBS-Utopia Pitch

We laten een “Utopia-fan” een brief versturen dat hij een doodskist wil van de meubelmakers. Omdat hij zo gecharmeerd is van het programma en het werk van de meubelmakers. De anonieme fan heeft gezondheidsproblemen en niet meer zolang te leven. Een eer voor de bouwers dus om aan te werken. En het zal zeker besproken worden onder de bewoners. In de brief staat een telefoonnummer. Die gaan ze natuurlijk bellen. Een acteur neemt dan op en doet zijn verhaal. Voer voor Shownieuws, Boulevard, Nu.nl en Telegraaf en de opmerkelijk rubriek van DWDD. Op te volgen met een persmoment. Bekend maken hoax en deel van opbrengst gaat naar goed doel.

Kosten: een postzegel, envelop en de rekening van de kist en acteur.
Softere variant: Kan een doorgeslagen fan zijn die helemaal niet ziek is, maar wel de kist wil voor later.

------ INFO INZENDERS:

ISI: 0623664252
GERMAIN: 0613964391

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo