Alles klinkt mooier in het Concertgebouw!

By rickven1

Belongs to pitch: YouTube FilmHack

Probleem:
Het Concertgebouw is nu nog vaak een hoge drempel voor het nieuwe publiek.

Doel:
Een bezoek aan een concert in Het Concertgebouw top of mind brengen bij mensen die op zoek zijn naar een unieke ervaring.

Rationale:
Het avontuur van het Concertgebouw voelde altijd als een grote en moeilijke stap voor veel mensen. Maar dat is nu verleden tijd.

Want wij laten nu zien dat de muziek genres die in het concert gebouw worden gepresenteerd overal in zitten. Overal op straat kun je elementen van klassieke muziek tegenkomen en dit klinkt niet altijd even mooi. Maar in het concert gebouw klinkt alles mooier en ben je hooked vanaf het eerste moment.

Het idee:
Wij laten de mensen zien dat ze al dagelijks in contact staan met klassieke muziek soorten. En wat voor prachtige ervaring dit met zich mee brengt in het concert gebouw. Want in het concert gebouw is voor iedereen en daar klinkt alles mooier!

Nous voulons aller à Cannes Lions 2014!

https://www.youtube.com/watch?v=u2P1BBK8IRs&feature=youtu.be


Videos attached to this case:

Alles klinkt mooier in het Concertgebouw!

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo