Concept Youtube Filmhack

By Amatsa

Belongs to pitch: YouTube FilmHack

Insight
‘Een bezoek aan het concertgebouw wordt ervaren als een magische belevenis.’

Concept
‘Toegankelijkheid vergroten door op een visuele manier men indirect kennis te laten maken met het concertkompas.’

Oplossing
De aandacht van de beschouwer wordt getrokken door een knallende interactieve show. De beschouwer is de baas en dirigeert magisch het concert op het podium dat hij of zij graag zou willen zien. Het muziekboek dient als de navigatie naar de verschillende genres van de concerten. Op deze speelse manier laten we de beschouwer indirect kennis maken met het concertkompas. Hiernaast krijgt de beschouwer direct de kans om het desbetreffende concert te plannen in zijn/haar Google agenda.


Videos attached to this case:

Concept Youtube Filmhack

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo