Google & Het Concertgebouw - Are You Impressed?

By Raphael

Belongs to pitch: YouTube FilmHack

RATIONALE

Het Concertgebouw is wereldwijd bekend vanwege de ongeëvenaarde akoestiek en de brede programmering van hoog niveau. Toch is het voor veel mensen nog een te hoge drempel om langs te komen. En dat is zonde, want hierdoor lopen ze een unieke ervaring mis. Gelukkig heeft Het Concertgebouw het Concertkompas waarmee je heel eenvoudig een concert vind dat bij je past. Maar hoe zorgt Het Concertgebouw ervoor dat mensen hiermee in aanraking komen? Door een goede eerste indruk te maken.

ARE YOU IMPRESSED?

Met de ‘Are you impressed?’ campagne probeert Het Concertgebouw via een YouTube pre-roll advertentie en vervolgvideos indruk te maken op de kijker. Via videos maakt de kijker kennis met de zaal, de muzikanten en natuurlijk de verschillende muziekstijlen (van klein naar groots).

p.s. Uiteraard wordt de uiteindelijke versie Nederlands, maar omdat wij met internationale muzikanten werkten is deze conceptversie in het Engels.

Images/PDFS with this case:


Videos attached to this case:

Are You Impressed? - Video versie

Are You Impressed? - Interactieve versie

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo