Amsterdam 'Cares'

By yvette

Belongs to pitch: Amsterdam Cares

Opdracht

Bedenk een budget smart concept om nieuwe vrijwilligers te activeren voor Amsterdam Cares.
Doelgroep

De Young Urban Professionals die werk als prioriteit zien maar meer de behoefte hebben om wat terug te doen voor de maatschappij en zich maatschappelijk betrokken te tonen.

Insight
Yuppen vinden aanzien en hun zakelijk netwerk belangrijk, ook bevinden zij zich veel op Linkedin.

Kern concept
De menselijke kant van Yuppen uitlichten door hun vrijwilligerswerk voor Amsterdam Cares in hun cv op te nemen.
Creatief concept
‘Cares’ als nieuw endorsement begrip gebruiken op linkedin zodat vrijwilligers elkaar kunnen endorsen in ‘cares.

Doelstelling
Zorgen dat werkgevers en Yuppen het net zo belangrijk vinden wat je voor de maatschappij betekend als hun zakelijke skills en Amsterdam Cares hieraan binden.

Images/PDFS with this case:


Videos attached to this case:

Amsterdam Cares

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo