Pitch deadline:

Moeders creëren, delen, produceren met Knorr

By geertjekil

Belongs to pitch: Knorr x Ster Pitch

Vraagstelling:
Hoe kunnen wij zorgen dat de consument meer betrokken raakt bij het merk Knorr op basis van de bestaande W4D campagne?

Gedachte:
Moeders willen in hun kookkunsten iets van zichzelf terug laten komen. We willen laten zien dat moeders met het maken van een Knorr gerecht (uit een pakje), toch iets eigens op tafel kunnen zetten.

Hoe:
Knorr geeft wereldmoeders de kans om een eigen uniek wereldgerecht te creëren, te delen en te produceren door heel Nederland.

Middel:
Als aanvulling op de bestaande W4D commercials doen we een oproep aan alle wereldmoeders om een eigen (knorr) gerecht in te zenden.
De beste Knorr gerechten worden uitgekozen en tijdens de televisie commercial getoond in de Ster Extra app.
Met één klik op het gerecht wat de consument het lekkerst lijkt, krijgt hij ten eerste het proefpakket gratis thuis gestuurd en brengt hij daarnaast gelijk zijn stem uit op het gerecht.
De wereldmoeder van het beste gerecht mag samen met de Knorr-Koks haar gerecht gaan maken.
Het gerecht wordt opgenomen in de Knorr producten serie.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo