Pitch deadline:

De Pasta, Vlees, Vis, Groente en Fruitautomaat

By rubenvandegroep

Belongs to pitch: Knorr x Ster Pitch

Het idee is vrij simpel: in de commercialbreak toveren we het tweede scherm om
in een fruitautomaat. Maar dan een Pasta, Vlees, Vis, Groente en Fruitautomaat.

Het werkt zo:
Geef aan wat voor ingrediënten je in huis hebt of welke je wilt gebruiken voor
het avondeten. Geef vervolgens de hendel van de automaat een slinger.
De automaat gaat lopen en na twee seconden rolt er een heerlijk Knorr-recept
uit met daarin jouw ingrediënten.
Je kunt ook niets invullen en je helemaal laten verrassen. Het gerecht kun je
vervolgens opslaan in je filmrol, zodat je deze tijdens de bereiding er weer bij kunt
pakken. Daarnaast hebben we een “prijzenronde” ingebouwd, waarmee je leuke
prijzen kunt winnen.

Met dit concept willen we in de commercialbreak de huismoeders wat vermaak bieden. Maar wel relevant vermaak. Geen langdradige of moeilijke dingen, want na de break wordt het tweede scherm weer weggelegd en heeft de televisie weer
de hoofdfocus.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo