Pitch deadline:

Knorrige vrouw? Knorr is wat voor jou.

By kyra

Belongs to pitch: Knorr x Ster Pitch

Opdracht.
Combineer Ster Extra met Knorr zodat de combinatie aansluit aan de al bestaande W4D campagne waardoor je weet wat je moet koken met wat er beschikbaar is.

Insight.
Moeders koken gemiddeld 6 dagen in de week voor hun gezin. Een dagje pauze in de keuken komt bijna nooit voor. Er wordt altijd¬ van de moeders verwacht dat er iedere avond eten op tafel staat en de meesten vaders schuiven na het werk aan, zonder verder over het avondeten na te denken.

Concept.
Met de Ster Extra App Game de vaders bij het avondeten betrekken.

Doel.
Doordat de vaders de vraag W4D gaan beantwoorden doormiddel van de Ster Extra app, scheelt dit dagelijks denkwerk voor de moeder.

Idee.
Geef je vrouw een dagje pauze.

Ster Extra App: Tijdens de Knorr commercials op tv wordt er op de Ster Extra App een game geactiveerd waarop de vaders recepten krijgen en een etentje kunnen winnen. Het etentje is de hoofdprijs. Deze wint een vader als hij de highscore heeft behaald. De Knorr-chefkoks uit de commercials zorgen dan voor het ultieme dagje pauze voor de moeder bij het gezin thuis.


Videos attached to this case:

Knorrige vrouw? Knorr is wat voor jou.

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo