Op stap met...

By NadyEgelmeers

Belongs to pitch: Amsterdam Cares

“Een borrel drinken met vrienden in de kroeg. Uiteten met je beste vriend. Een middag winkelen met een vriendin. En een potje kaarten en koffie drinken met een dakloze.”

Iedereen deelt graag op social media wat ze aan het doen zijn. Ook als dit vrijwilligerswerk is. Maar als je zelf moet zeggen dat je vrijwilligerswerk doet lijkt het alsof je zegt: “kijk mij, ik ben beter dan jullie.” Maar stiekem wil je wel dat mensen weten dat je iets goeds doet voor anderen. Amsterdam Cares maakt dat mogelijk met de Op stap met…-app. Door middel van de Op stap met…-app, waarin je aangeeft met wie je op stap bent voor Amsterdam Cares laten vrijwilligers zien dat het maar weinig tijd kost om te vrijwilligen. Het is iets wat je af en toe kunt doen, tussendoor, gewoon omdat je het leuk vindt. Dit zorgt ervoor dat het flexibele element van Amsterdam Cares ook een regelmatig element wordt, net als met je vrienden.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo