Leef mee met de vrijwilliger

By marcelhaasdijk

Belongs to pitch: Amsterdam Cares

Amsterdam Cares richt zich op 5 groepen hulpbehoevenden. Blijkbaar missen we hier een groep: de vrijwilligers. Momenteel is er namelijk maar 10 procent van de vrijwilligers actief als vrijwilliger. Een bedreigd diersoort, of beter gezegd: een uitstervend ras dat snel hulp nodig heeft. En de enige die hen kan redden, is de vrijwilliger zelf. (Wees gerust, dat zal niet ten koste gaan van het vrijwilligerswerk.)

Wij gaan de vrijwilliger inzetten om bestaande en nieuwe vrijwilligers te motiveren om vrijwilligerswerk te doen. Dit doen we met de impactvolle boodschap: Ik ben stervende. Een boodschap die er niet om liegt en de waarheid is. En met een website, persoonlijke posters, Facebook, rouwadvertenties en een vrijwilligers-safari kunnen we deze boodschap perfect communiceren.


Videos attached to this case:

Leef mee met de vrijwilliger

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo