Amsterdam Cares 'perron'

By zinaburgers

Belongs to pitch: Amsterdam Cares

Probleem:
Young Professionals staan positief tegenover Amsterdam Cares en schrijven zich in, maar nemen uiteindelijk niet de tijd om vrijwilligen te ervaren.

Wanneer hebben young professionals tijd over? Als ze staan te wachten op de trein. Dus brengen wij de vrijwilligersactie naar het perron op Amsterdam Zuid: een groep joelende ouderen en een klas lerende kinderen.

We vragen young professionals of ze hun tijd al wachtend met hen willen delen en ondertussen vertellen de hulpbehoevenden hun verhaal. Als de young professionals de trein in moeten geven we ons visitekaartje met een persoonlijke boodschap en vragen wij die van hun.

Zo laten we de young professionals voor het eerst ervaren hoe leuk en makkelijk flexibel vrijwilligen bij Amsterdam Cares is. Want je hebt altijd tijd om te vrijwilligen!

We maken foto’s en een video van de actie, delen deze online en taggen de vrijwilligers en maken zo gebruik van het netwerk van young professionals op social media.


Videos attached to this case:

Amsterdam Cares 'perron'

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo