Een band met Amsterdam Cares

By IsiMerkx

Belongs to pitch: Amsterdam Cares

Amsterdam Cares heeft nu een heleboel vrijwilligers.
Nieuwe aanboren is het probleem niet. Maar hoe zorgen we dat meer mensen vaker mee doen aan vrijwilligersactiviteiten. Nu is slechts 10 procent van de ingeschreven vrijwilligers actief. Dat kunnen we op zijn minste verdubbelen.
Hoe?
Door meer continuiteit te brengen bij huidige en nieuwe vrijwilligers. En ze echt een band te laten krijgen met Amsterdam Cares.
Daarom hebben we de Amsterdam Cares band ontwikkeld.
Hiermee laat je als vrijwilliger zien hoeveel mensen je blij hebt gemaakt.
Na elk activiteit ontvang je als vrijwilliger een stipje uit het logo.
Hoe voller je band, hoe meer activiteiten je hebt bezocht. Een volle band streelt dus je ego waardoor we vrijwilligers belonen.
Dit stimuleert hen om nog eens te gaan. Want je wil die band vol.
Daarnaast is het goed voor de nodige gespreksstof.
Vanwege zijn verschijning, maar ook omdat achter elk stipje een bijzonder verhaal zit.

Met een minimale investering faciliteren we zo niet alleen Amsterdam, maar ook Nederland Cares.

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo