DRUKBEZET

By RensQ

Belongs to pitch: Amsterdam Cares

Rationale: DRUKBEZET

De opdracht
Zorg ervoor dat de mensen die zich inschrijven ook daadwerkelijk vrijwilligerswerk gaan doen.

Intro
Inschrijven voor AmsterdamCares is zo gepiept en je bedoelingen zijn goed, maar helaas komt er dankzij je drukke leven van vrijwilligerswerk vaak weinig terecht. Toch doen zich regelmatig momenten voor dat je graag vrijwilligerswerk zou doen.

Probleem:
Veel vrijwilligers hebben goede voornemens maar helaas komt hier in de praktijk vaak weinig van terecht.

Insight
“Vrijwilligerswerk komt haast nooit goed uit”

Het idee
Met de App druk-bezet komt vrijwilligerswerk juist goed uit. In 2 seconden kun je een activiteit in je agenda plannen.

De oplossing
Dit is nog steeds heel flexibel, alleen dan op de momenten dat het jou goed uitkomt. Daarnaast kom je erachter dat vrijwilligerswerk doen leuk is, en plan je jezelf vaker in.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo