Telfort's Gouden Beurs Award

Hoort bij de pitch: Telfort

Telfort: De Gouden Beurs

Boodschap: ‘Meedoen in de wereld hoeft niet duur te zijn’.

Je kent ze wel: van die mensen die altijd boven jouw verwachting de beste deals scoren. Waar jij al blij bent met die mooie designers voor de helft van de prijs, krijgt die ander er een gratis vakantie bij. Ken of ben jij zo iemand? Geef hem, haar of jezelf dan op!
Wie weet win jij: Telfort’s Gouden Beurs! En draag jij een jaar lang de titel: ‘Slimste Koper 2013’.

Hoe kun je iemand opgeven?

Met behulp van een (Facebook) applicatie krijg je de kans om jezelf of iemand uit je lijst te selecteren. Upload een relevante foto van de beste koop en selecteer het bedrag. Overige Facebook of websitebezoekers krijgen de kans om te stemmen. Een 3-koppige jury hakt uiteindelijk de knoop door en de prijs wordt uitgereikt door niemand minder dan ex-miljoenair Hans.

Waarom werkt het:

Nederland zit vol met voordeelzoekers, maar wie is nu eigenlijk de slimste? In dit concept zit een competitief spel element, het heeft een hoog herkenbaarheidsgehalte en er kleeft een beloning in de vorm van een award aan. De titel is direct gekoppeld aan Telfort en kan in de media grote belangstelling trekken. Op die manier kan dit gemakkelijk een jaarlijks terugkerende actie worden, waardoor mensen ‘spelenderwijs’ het merkbelief van Telfort zullen begrijpen. Door het activatie-element creëert Telfort committent. Door Hans aan het einde van de actie weer tevoorschijn te laten komen, gaan bezoekers meer de link tussen Telfort en de ex-miljoenair leggen. Hierdoor krijgen zij niet alleen binding met Hans, maar ook met Telfort.

Beelden bij deze case:

Facebook app
Facebook app 2

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen