Ik denk aan je!

By KetemarieHoevenaars

Belongs to pitch: Telfort

niet iedereen kan overal bij zijn of aan dingen meedoen. Simpel weg omdat ze er geen tijd, geld of mogelijkheid voor hebben.
dankzij Telfort kunnen we elkaar een beetje helpen! Door een simpel gebaar met onze telefoon of via internet.
De ik denk aan je Campagne, speelt in op sympathie en emotie, we zijn overal in de wereld met elkaar verbonden en kunnen via onze telefoon overal bij zijn! zolang er maar iemand aan ons denkt!
En dat doet Telfort! Die denkt aan jouw!
voorbeelden:
- Bas is ziek en mist daardoor het concert van zijn idool, hij krijgt een onverwachtse video call van een van zijn vrienden. Waardoor hij toch nog het concert kan zien! Telfort werkt in jouw voordeel.
- Oma woont in Nederland, maar Lisa gaat trouwen in Australiƫ. Oma heeft geen geld om erbij te kunnen zijn. Maar dankzij bellen via internet. Kan ze haar dochter toch nog een fijne dag wensen.
- Jannie en Tonnie worden na 40 jaar weer met elkaar herenigt dankzij een zoek tocht via Facebook. Telfort hielp daarbij!

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo