Ik denk aan je!

By KetemarieHoevenaars

Belongs to pitch: Telfort

niet iedereen kan overal bij zijn of aan dingen meedoen. Simpel weg omdat ze er geen tijd, geld of mogelijkheid voor hebben.
dankzij Telfort kunnen we elkaar een beetje helpen! Door een simpel gebaar met onze telefoon of via internet.
De ik denk aan je Campagne, speelt in op sympathie en emotie, we zijn overal in de wereld met elkaar verbonden en kunnen via onze telefoon overal bij zijn! zolang er maar iemand aan ons denkt!
En dat doet Telfort! Die denkt aan jouw!
voorbeelden:
- Bas is ziek en mist daardoor het concert van zijn idool, hij krijgt een onverwachtse video call van een van zijn vrienden. Waardoor hij toch nog het concert kan zien! Telfort werkt in jouw voordeel.
- Oma woont in Nederland, maar Lisa gaat trouwen in Australiƫ. Oma heeft geen geld om erbij te kunnen zijn. Maar dankzij bellen via internet. Kan ze haar dochter toch nog een fijne dag wensen.
- Jannie en Tonnie worden na 40 jaar weer met elkaar herenigt dankzij een zoek tocht via Facebook. Telfort hielp daarbij!

Images/PDFS with this case:

friends

  • XXS logo
  • DDB & Tribal Amsterdam logo
  • Artbox logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • Etcetera logo
  • TBWA logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Roorda logo
  • 51 North logo
  • Youngworks logo
  • Flexfirm logo
  • Selmore logo
  • Ogilvy logo
  • Havas Lemz logo
  • ConspiracySinc logo
  • Result logo
  • brandbase logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Energize logo
  • Smoke&Mirrors logo
  • Mensch logo
  • Influencer Marketing Agency logo
  • Boomerang Agency logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo
  • Capitola logo
  • Captcha logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Achtung logo