Telfort Last Minutes

By Jolien

Belongs to pitch: Telfort

Dagelijks reizen meer dan een half miljoen mensen met de trein. Veel van hen kopen nog een papieren treinkaartje. Maar wat doe je met het kaartje als je je bestemming bereikt hebt? Weggooien. Je hebt er immers toch niks meer aan. Jammer, want iemand anders kan er nog prima een paar uur mee reizen en een leuke middag of avond hebben. Dus waarom zou je je kaartje niet een tweede leven geven?

Telfort plaatst op de grote stations punten waar je je treinkaartje in kunt leveren. Jouw kaartje verschijnt meteen in de Telfort Facebook App als een Last Minute reis. Heb je zelf zin in een impulsieve avond? Kijk dan in de App of er nog leuke reisjes voor jou beschikbaar zijn. Zo kun je bijvoorbeeld super voordelig een avondje uit eten in een andere stad!

Concept: Telfort zamelt gebruikte treinkaartjes in, zodat iemand anders er die dag nog een leuk reisje mee kan maken.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo