Telfort's Slimme Mealtjes

By RubenvanDijk

Belongs to pitch: Telfort

Telfort’s Slimme Mealtjes
Creative rationale
Ruben van Dijk & Mats Wilke
---------

Telfort richt zich op de slimme voordeelzoekers. Maar slim voordeel zit niet alleen in abonnementskosten. Er zijn op veel meer vlakken voordeel te vinden.

Je mobiel neem je overal mee naar toe. Telfort kan daarom altijd bij je zijn. Wij brengen het belief ‘meedoen in de wereld hoeft niet duur te zijn’ met Telfort Slimme Mealtjes nu ook naar restaurants. Je kan namelijk via de app of Facebook pagina ontdekken (of aangeven) welk gerecht het slimst is om te kopen.

Wat houdt een Slimme Meal in?
Wanneer jij vaker bij een restaurant eet weet je waarschijnlijk precies bij welk gerecht je het meeste waarde voor je geld krijgt. Oftewel het meeste lekkere eten voor de laagste prijs. Dit gerecht kan je iemand aanraden. En dat is precies wat Slimme Mealtjes zijn, gerechten die je iemand zou aanraden.

Sta jij dus de volgende keer in een restaurant waar je nooit eerder bent geweest dan kan jij via Slimme Mealtjes ontdekken wat de echte aanraders zijn. Altijd de beste deal met Telfort.

Images/PDFS with this case:


Videos attached to this case:

Telfort - Slimme Mealtjes

friends

  • XXS logo
  • DDB & Tribal Amsterdam logo
  • Artbox logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • Etcetera logo
  • TBWA logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Roorda logo
  • 51 North logo
  • Youngworks logo
  • Flexfirm logo
  • Selmore logo
  • Ogilvy logo
  • Havas Lemz logo
  • ConspiracySinc logo
  • Result logo
  • brandbase logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Energize logo
  • Smoke&Mirrors logo
  • Mensch logo
  • Influencer Marketing Agency logo
  • Boomerang Agency logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo
  • Capitola logo
  • Captcha logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Achtung logo