Pap, Mam ik heb een leuke auto gevonden!

By johnenstefan

Belongs to pitch: inshared-pitch

De doelgroep voor de Young Drivers Academy heeft waarschijnlijk niet 300 euro per maand over. Niet alleen, maar misschien wel samen met de ouders. En waar een vette C1 of Mini Cooper een zoon of dochter wel wat waard is, is een veilige rijopleiding en bijpassende auto een ouder weer wat waard. Daarom helpen wij de doelgroep om deelname aan de Young Drivers Academy bespreekbaar te maken met hun ouders d.m.v. twee tools: de Rijschool-from-hell-generator voor jongeren die hun rijbewijs nog moeten halen. En de Occassion-from-hell-generator voor jongeren die het rijbewijs wel al op zak hebben. Met de tools kunnen zij een mailtje faken om naar hun ouders te sturen met daarin een rijschool of occassion waar je je kind never-nooit-niet mee weg zou sturen. En we bieden daarbij gelijk het verhelderende alternatief: de Young Drivers Academy. Het hele pakket in één vaste maandelijkse prijs. In vergelijking met de onzekere en vaak onveiligere alternatieven best een gesprek tussen kind en ouders waard!

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo