Voor kanker kies je niet

By SophiaOntwerpt

Belongs to pitch: Love Life, Fight cancer

Welke keuzes je ook maakt in het leven, een levensbedreigende ziekte zoals kanker is geen keuze, dat overkomt je. Waar je wél voor kan kiezen is om te doneren. Doneer nu!

De viral video is vanuit de point of view van de gebruiker. Hierin worden een aantal keuzes voorgelegd. De gebruiker beslist hoe de video verder zal verlopen. Uiteindelijk maken de keuzes niet uit, kanker overkomt je.

Interactieve en gepersonaliseerde viral video.

- Foto’s op de muur in slaapkamer: d.m.v. een koppeling met Facebook kunnen foto’s vanuit het album van de gebruiker worden opgehaald.

- SMS: willekeurige Facebook vriend stuurt een sms in video verwerkt.

- Arts: de persoonlijke gegevens van de gebruiker worden op Facebook opgehaald en in het dossier van de dokter geplaatst. Deze video zal een hoog share-gehalte hebben vanwege het interactieve en het gepersonaliseerde aspect.

Love life. Fight Cancer.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo