Teacher's Whisky

By Pinemount

‘The different blend in life’ is de pay-off van de campagne.

De regel vertelt niet alleen dat de whisky een andere blend heeft dan andere whisky’s, maar het vertelt ook de twist die de doelgroep aan zijn leven geeft; door steeds iets klassieks, iets stijlvols samen te laten werken met iets stoers/avontuurlijks. Door goed te kijken naar de interesse van de doelgroep kwam ik tot de conclusie dat mannen van 40+ enerzijds graag ‘stijlvol’ maar toch ‘stoer en mannelijk’ willen overkomen. Deze doelgroep heeft ook de neiging zich te profileren als onafhankelijk. De klassieke elementen in de campagne, samen met het onafhankelijke gevoel dat een ‘twist’ geeft, geven de doelgroep het gevoel dat dit product bij hun levensstijl past.

Images/PDFS with this case:

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo