Eneco

Deadline: 24 Nov 2016

Brief

Eneco is op zoek naar een verbeterd loyaliteitsconcept. Onze vraag richt zich dus op klantloyaliteit waarbij persoonlijke relevantie voor de klant een cruciale rol speelt. Want wij willen heel graag dat onze klanten voor Eneco blijven kiezen. En dat doen ze alleen als ze voelen dat wat wij doen interessant voor hen is, aansluit bij hun behoeften en hen in het hart raakt.

 

Participating dogs

Selmuchmore tpost_ Wasken Tolga lilyheaton bartdbruin tomvanderveldt Dyon810 JordyLilipaly wouterbaas2 LiekeSchellevis AnnekeKleyne maxanthony JDV Jochemvanschip Matthias LidwienD Jaspersman Luuk_van_Velthoven nthnrs Carmen WouterSchoone Milan BendeKovel Dieuwertje PattiMaria rubenhavertz NickSpapens JvanCreij wesleyuyleman jorndost Saar xsabelle robinpoelmann timteun thomasvdmijl JoeyKaterberg nicktjerks SnavidDellenberg diederikderkzen Melvin_Sterk TawabG dekeukentafel LennartSchoterman RichardBushoff Amatsa lesleyjutte Renske_ Raphajel juliemeiden feliciaspans HesterKlop KlaasVerhoeven GiuliaLisi Michjel JasperK Reinierwortman willemmaijvis ReneeBainczyk Kellyoomen

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo