Eneco

Deadline: 24 Nov 2016

Brief

Eneco is op zoek naar een verbeterd loyaliteitsconcept. Onze vraag richt zich dus op klantloyaliteit waarbij persoonlijke relevantie voor de klant een cruciale rol speelt. Want wij willen heel graag dat onze klanten voor Eneco blijven kiezen. En dat doen ze alleen als ze voelen dat wat wij doen interessant voor hen is, aansluit bij hun behoeften en hen in het hart raakt.

 

Participating dogs

bartdbruin tomvanderveldt Dyon810 jorndost LiekeSchellevis AnnekeKleyne Melvin_Sterk TawabG Carmen WouterSchoone maxanthony JDV Dieuwertje PattiMaria Luuk_van_Velthoven jeffry_de_ridder Jochemvanschip Matthias LidwienD Jaspersman Tolga lilyheaton Amatsa lesleyjutte JasperK Reinierwortman Raphajel Renske_ ReneeBainczyk Kellyoomen dekeukentafel rubenhavertz NickSpapens JvanCreij wesleyuyleman LJ LuukSimonse tpost_ Wasken Saar xsabelle robinpoelmann JordyLilipaly wouterbaas2 timteun thomasvdmijl JoeyKaterberg AnnemiekHocker SnavidDellenberg diederikderkzen feliciaspans juliemeiden Carlijn LennartSchoterman RichardBushoff Selmuchmore Milan BendeKovel HesterKlop KlaasVerhoeven GiuliaLisi willemmaijvis

friends

  • DDB & Tribal Amsterdam logo
  • Made For Digital logo
  • XXS logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • Youngworks logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Flexfirm logo
  • Roorda logo
  • 51 North logo
  • Achtung logo
  • Havas Lemz logo
  • Capitola logo
  • Born05 logo
  • Isobar logo
  • Alfred logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo
  • Mensch logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Result logo
  • ARA logo
  • Sunshine and sausages logo