Eneco

Deadline: 24 Nov 2016

Brief

Eneco is op zoek naar een verbeterd loyaliteitsconcept. Onze vraag richt zich dus op klantloyaliteit waarbij persoonlijke relevantie voor de klant een cruciale rol speelt. Want wij willen heel graag dat onze klanten voor Eneco blijven kiezen. En dat doen ze alleen als ze voelen dat wat wij doen interessant voor hen is, aansluit bij hun behoeften en hen in het hart raakt.

 

Participating dogs

diederikderkzen Selmuchmore tpost_ Wasken bartdbruin willemmaijvis LiekeSchellevis AnnekeKleyne Tolga lilyheaton tomvanderveldt Dyon810 JordyLilipaly wouterbaas2 ReneeBainczyk Kellyoomen maxanthony JDV Jochemvanschip Matthias LidwienD Jaspersman feliciaspans Carmen WouterSchoone Milan BendeKovel Dieuwertje PattiMaria jorndost JvanCreij wesleyuyleman rubenhavertz NickSpapens Saar xsabelle robinpoelmann Melvin_Sterk TawabG Luuk_van_Velthoven nthnrs timteun thomasvdmijl JoeyKaterberg nicktjerks SnavidDellenberg Amatsa lesleyjutte dekeukentafel Raphajel Michjel Renske_ juliemeiden HesterKlop KlaasVerhoeven GiuliaLisi JasperK Reinierwortman LennartSchoterman RichardBushoff

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo