Eneco

Deadline: 24 Nov 2016

Brief

Eneco is op zoek naar een verbeterd loyaliteitsconcept. Onze vraag richt zich dus op klantloyaliteit waarbij persoonlijke relevantie voor de klant een cruciale rol speelt. Want wij willen heel graag dat onze klanten voor Eneco blijven kiezen. En dat doen ze alleen als ze voelen dat wat wij doen interessant voor hen is, aansluit bij hun behoeften en hen in het hart raakt.

 

Participating dogs

bartdbruin Amatsa lesleyjutte tomvanderveldt Dyon810 LiekeSchellevis AnnekeKleyne Melvin_Sterk TawabG JasperK Reinierwortman Carmen WouterSchoone Tolga lilyheaton willemmaijvis jorndost maxanthony JDV Jochemvanschip Matthias Milan BendeKovel ReneeBainczyk Kellyoomen Dieuwertje PattiMaria dekeukentafel rubenhavertz NickSpapens JvanCreij wesleyuyleman tpost_ Wasken Saar xsabelle robinpoelmann JordyLilipaly wouterbaas2 Luuk_van_Velthoven jeffry_de_ridder timteun thomasvdmijl JoeyKaterberg nicktjerks SnavidDellenberg Raphajel Renske_ diederikderkzen LennartSchoterman RichardBushoff juliemeiden AliceI Selmuchmore HesterKlop KlaasVerhoeven GiuliaLisi feliciaspans LidwienD Jaspersman

friends

  • DDB & Tribal Amsterdam logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • XXS logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • SuperHeroes logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • Youngworks logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Flexfirm logo
  • Roorda logo
  • 51 North logo
  • Havas Lemz logo
  • Achtung logo
  • Energize logo
  • L'eau logo
  • Born05 logo
  • Isobar logo
  • Alfred logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo
  • Capitola logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Result logo
  • ARA logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Wolfstreet logo
  • Mensch logo