Eneco

Deadline: 24 Nov 2016

Brief

Eneco is op zoek naar een verbeterd loyaliteitsconcept. Onze vraag richt zich dus op klantloyaliteit waarbij persoonlijke relevantie voor de klant een cruciale rol speelt. Want wij willen heel graag dat onze klanten voor Eneco blijven kiezen. En dat doen ze alleen als ze voelen dat wat wij doen interessant voor hen is, aansluit bij hun behoeften en hen in het hart raakt.

 

Participating dogs

Tolga lilyheaton Amatsa lesleyjutte AnnekeKleyne LiekeSchellevis bartdbruin ReneeBainczyk Kellyoomen Milan BendeKovel tomvanderveldt Dyon810 diederikderkzen Raphajel Michjel maxanthony JDV Jochemvanschip Matthias willemmaijvis tpost_ Wasken Carmen WouterSchoone LidwienD Jaspersman Dieuwertje PattiMaria JordyLilipaly feliciaspans Selmuchmore JvanCreij wesleyuyleman rubenhavertz NickSpapens Melvin_Sterk TawabG Saar xsabelle robinpoelmann jorndost Luuk_van_Velthoven nthnrs timteun thomasvdmijl JoeyKaterberg nicktjerks SnavidDellenberg dekeukentafel Renske_ juliemeiden HesterKlop KlaasVerhoeven GiuliaLisi JasperK thomassmit LennartSchoterman RichardBushoff

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo