Pitch deadline:

YouTube FilmHack

Deadline: 01 Apr 2014

Brief

De Grootste pitch aller tijden! De G der pitchen. The grand of the grand. En dat het legendary wordt is zeker! Google is waar jij de komende 4 weken dag en nacht aan zult denken, dromen en praten. Ja je hebt het goed gelezen, 4 weken krijg je de tijd om een Genius idee uit te werken. 

En nog vetter, want met deze G-pitch winnen er niet 1, niet 2, maar 3 teams hun festivalticket naar Cannes.

In deze 4 weken tijd worden 2 workshops gegeven en kan je gebruik maken van een reviewmoment. Maar meer daarover tijdens de briefing. Daarnaast hebben we de crème de la crème van reclame-Nederland gestrikt als jury. Het niveau ligt dus hoog. Sta je al te springen?

Pak die agenda’s, ipads, telefoontjes erbij want deze data wil je ècht niet missen:

4 maart - Workshop 1 

19:00 uur @Google - Leer alles over Youtube ads en de andere vette tools van Google.

Meld je hiervoor aan hier: http://joho-workshop1.eventbrite.nl

11,12,13 maart – Tussenreviews. 

Review je idee met de creatief directeur van een vet reclamebureau in Amsterdam. 

Meld je hiervoor aan door een mailtje te sturen naarinfo@jongehonden.nl met het onderwerp: DEZE G WIL EEN REVIEW. Wij delen je dan in bij de nodige creatieve bazen op een van de drie dagen!

18 maart – Workshop 2 

19:00 uur @ Google - Niemand minder dan Andrew Maaldrink en Nick Plomp van Alfred geven een creatieve workshop. Je kent ze wel... LG thief rings a bell?

Hiervoor kun je aanmelden hier: http://joho-workshop2.eventbrite.nl

1 april – Deadline + uitslag

Lever voor 15:00 je werk in. Hoe hoor nog precies van ons aangezien het dit keer om een uitgewerkt concept gaat. 's Avonds de grote uitslag. Spannend!!!

Dat was het, als het goed is heb je nu 2 mailtjes gestuurd en op 2 event brights aangemeld ;)

Result

De shortlist is bekend. Ze krijgen hulp van Caviar, 100% Halal en Czar om hun filmpje naar de next level te brengen. 

In Cannes is de grande finale. 

Spannend!

Jury

Chester De Vries

Tim Voors

Jacques Vereecken

Peter Ampe

Wim Ubachs

 

Participating dogs

Carmen WouterSchoone AstridMyrthe GlenndaSilva susan_zwijgers anissa laurastamm RensQ bjornvandenhout Meltyfant Tamara DaphneK TimonZijderlaan redpaper Jolien Ewa Raphael rickven1 JvanCreij wesleyuyleman FlorianHollander studiovers LiekeAnouk jort_w JurriaanKamps Whatboutmrtom ThijsMensink KoenLohman remcobouwman thomaskos Delano EsmeeFriederichs sandorw dtenhove Amatsa lesleyjutte romario TIMBOOM MitziWiebring bartroggeveen_ RubenvanDijk mats_wilke anouksmith Sana Cengiz Munise ANTHONIO robbertmaruanaija berkelmans bobbyvoeten SebastiaanWitteveen TomKlaver

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo