YouTube FilmHack

Deadline: 01 Apr 2014

Brief

De Grootste pitch aller tijden! De G der pitchen. The grand of the grand. En dat het legendary wordt is zeker! Google is waar jij de komende 4 weken dag en nacht aan zult denken, dromen en praten. Ja je hebt het goed gelezen, 4 weken krijg je de tijd om een Genius idee uit te werken. 

En nog vetter, want met deze G-pitch winnen er niet 1, niet 2, maar 3 teams hun festivalticket naar Cannes.

In deze 4 weken tijd worden 2 workshops gegeven en kan je gebruik maken van een reviewmoment. Maar meer daarover tijdens de briefing. Daarnaast hebben we de crème de la crème van reclame-Nederland gestrikt als jury. Het niveau ligt dus hoog. Sta je al te springen?

Pak die agenda’s, ipads, telefoontjes erbij want deze data wil je ècht niet missen:

4 maart - Workshop 1 

19:00 uur @Google - Leer alles over Youtube ads en de andere vette tools van Google.

Meld je hiervoor aan hier: http://joho-workshop1.eventbrite.nl

11,12,13 maart – Tussenreviews. 

Review je idee met de creatief directeur van een vet reclamebureau in Amsterdam. 

Meld je hiervoor aan door een mailtje te sturen naarinfo@jongehonden.nl met het onderwerp: DEZE G WIL EEN REVIEW. Wij delen je dan in bij de nodige creatieve bazen op een van de drie dagen!

18 maart – Workshop 2 

19:00 uur @ Google - Niemand minder dan Andrew Maaldrink en Nick Plomp van Alfred geven een creatieve workshop. Je kent ze wel... LG thief rings a bell?

Hiervoor kun je aanmelden hier: http://joho-workshop2.eventbrite.nl

1 april – Deadline + uitslag

Lever voor 15:00 je werk in. Hoe hoor nog precies van ons aangezien het dit keer om een uitgewerkt concept gaat. 's Avonds de grote uitslag. Spannend!!!

Dat was het, als het goed is heb je nu 2 mailtjes gestuurd en op 2 event brights aangemeld ;)

Result

De shortlist is bekend. Ze krijgen hulp van Caviar, 100% Halal en Czar om hun filmpje naar de next level te brengen. 

In Cannes is de grande finale. 

Spannend!

Jury

Chester De Vries

Tim Voors

Jacques Vereecken

Peter Ampe

Wim Ubachs

 

Participating dogs

Amatsa lesleyjutte RubenvanDijk mats_wilke thomaskos Raphael SjoerdRijsdijk Whatboutmrtom laurastamm anissa FlorianHollander studiovers redpaper TimonZijderlaan DaphneK rickven1 SebastiaanWitteveen TomKlaver jort_w JurriaanKamps anouksmith Sana ThijsMensink KoenLohman GlenndaSilva susan_zwijgers RensQ bjornvandenhout Jolien Ewa Marloes romario TIMBOOM Delano EsmeeFriederichs Tamara Meltyfant JvanCreij wesleyuyleman remcobouwman Carmen LiekeAnouk WouterSchoone sandorw dtenhove MitziWiebring bartroggeveen_ Cengiz Munise AstridMyrthe berkelmans bobbyvoeten ANTHONIO robbertmaruanaija

friends

  • DDB & Tribal Amsterdam logo
  • Made For Digital logo
  • XXS logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • Youngworks logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Flexfirm logo
  • Roorda logo
  • 51 North logo
  • Achtung logo
  • Havas Lemz logo
  • Capitola logo
  • Born05 logo
  • Isobar logo
  • Alfred logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo
  • Mensch logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Result logo
  • ARA logo
  • Sunshine and sausages logo