War Child pitch (2009)

Deadline: 24 Sep 2009

Brief


Ja JongeHonden, het seizoen is weer geopend en daarmee ook de jacht op tickets naar Cannes!

En terwijl de terrasjes langzaam leeglopen, je agenda in razend tempo juist vol, zit jij allang met je hoofd in de franse wolken. Gelijk heb je!
Kom daarom donderdagavond 10 september a.s. om 20:00 uur naar Club NL voor de briefing van de eerste pitch van dit jaar. Het is een pitch voor Warchild en kijk nog maar eens goed naar die glimmende mobiel in je broekzak, want dat is het medium waar je mee gaat werken.
 

Participating dogs

catdereede nieske85 x dalischa rogierchaigneau rolandjager tjeerd attmannetje peterhalma LoranGailliaert timenstefan

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo