24hrs pitch 2008

Deadline: 13 May 2008

Brief

Na het daverende succes van vorig jaar organiseren we wederom de 24 uurs pitch. Een 24 uur durend event om te bepalen wie Nederland mag gaan vertegenwoordigen tijdens de Young Lions Competition in Cannes. DE kans om met een leeuw huiswaarts te keren.

Om alvast te oefenen krijg je net als in Cannes 24 uur de tijd om te werken op een briefing. In samenwerking met Getty Images en Cebuco gaat dit allemaal plaatsvinden op 12 en 13 mei. 24 teams strijden 24 uur lang op 1 te gekke locatie: de BG in Amsterdam (Post CS gebouw)

Dit jaar kunnen we twee teams afvaardigen; eentje voor de print- en eentje voor de filmcompetitie. Lijkt je het wel wat? Haal je map dan uit het stof, update m en zet m online. Als de sodemieter. De Nederlandse afgevaardigden voor de Cannes jury van dit jaar zullen op de site uit alle portfolio's de lucky 24 teams selecteren.
 

Participating dogs

tim danielsamama

Ingeleverd werk bij deze pitch

friends

  • DDB Unlimited logo
  • Made For Digital logo
  • The Boardroom logo
  • dept logo
  • Dorst & Lesser logo
  • Qontentmatters logo
  • Artbox logo
  • 51 North logo
  • SuperHeroes logo
  • Born05 logo
  • TBWA logo
  • 180Kingsday logo
  • MediaMonks logo
  • Dawn logo
  • Ogilvy logo
  • Fitzroy logo
  • Boomerang Agency logo
  • VIRTUE (the creative agency by VICE) logo
  • Roorda logo
  • Capitola logo
  • Sunshine and sausages logo
  • Alfred logo
  • ARA logo
  • Wolfstreet logo
  • Eigen Fabrikaat logo
  • Lemon Scented Tea logo
  • Mensch logo
  • &samhoud media logo
  • L'eau logo
  • Energize logo
  • Today is Canday logo
  • Joe Public logo
  • Sizzer logo
  • Unbranded logo
  • Isobar logo
  • Leo Q logo
  • The Odd Shop logo