Reclamecampagne concept

Hoort bij de pitch: Hi Vriendendienst

Doelstelling:
Lancering van Hi Allemaal, de nieuwe alles overkoepelende dienst van Hi.
Concept
We willen het voordeel van de dienst presenteren aan de hand van Jermaine. Jermaine is een grote, stoere jongen met eigenaardige passie voor gossip. Zijn grootste nachtmerrie is dan ook dat hij een bericht van een van zijn vrienden zou missen. Hij houdt als een neuroot zijn Twitter, Hyves, Facebook, E-mail en SMSinbox in de gaten. Levensmotto: “Volg je profiles strakkies anders mis je die takki’s”. Vertaald vanuit het Surinaams en de straattaal: Houd je profielen goed in de gaten anders mis je de praatjes. Gelukkig voor hem is er nu Hi Allemaal. De nieuwe dienst van Hi die al jouw profielen en de profielen van je vrienden bundelt en koppelt aan je Hi account. Hierdoor behoudt Jermaine simpel het overzicht zonder dat hij de hele dag in de weer is met het actief checken van zijn profielen. Wat ook scheelt is dat hij al zijn contacten zo kan indelen dat zijn telefoon alleen nog maar een melding geeft wanneer hij een bericht krijgt van zijn goede vrienden(welk medium zij ook gebruiken) en niet meer bij vervelende nieuwbrief-emails of feestpromoties. Jermaine vindt het belangrijk dat niemand zijn vrienden verwaarloost, daarom promoot hij Hi Allemaal middels het actief uitdragen van zijn levensmotto. Dit doet hij op televisie in een commercial en in advertenties, maar hij komt ook op Hyves langs om de doelgroep er op te attenderen dat ze nog ongelezen berichten hebben. Volg je profile strakkies anders mis je die takki’s.
Campagneregel:
Volg je profiles strakkies anders mis je die takki’s

Beelden bij deze case:

Hi Allemaal Campagne concept

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen