Hoe oud was jij?

Hoort bij de pitch: Knab

POSTER
Jongeren denken niet na over hun bank. Wij willen ze daar met deze campagne bewust van maken, een spiegel voor houden. Dit doen we door foto’s te laten zien van kinderen met de leeftijd waarop ze hun bank ‘kozen’. Zo bewijzen we dat je er nog nooit over na hebt gedacht, en maken we je bewust van de controle die jij hebt over het kiezen van jou bank.

Met de pay-off sluiten we af. Knab bank in jouw voordeel. Knab is geen bank in het voordeel van je ouders, omdat die makkelijk om de hoek zat of omdat je een spaarpot kreeg. Knab is er voor jou.

ONLINE ACTIVATIE
De postercampagne gaat gepaard met een online activatie campagne. Mensen kunnen zelf een foto uploaden van toen ze jong waren, en nog niet bewust bezig waren met hun bankzaken. Hiermee laten ze zien dat ze nu wel bewust die keuze hebben gemaakt.

Beelden bij deze case:

Poster 4
Poster 3
Poster 2
Poster 1

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen