TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.

Hoort bij de pitch: TUI

TUI
Het kan niet altijd vakantie zijn.

Opdracht: Ontwikkel een creatieve en spraakmakende campagne waarmee we het product (de losse tickets) en de luchtvaartmaatschappij TUIfly onder de aandacht brengen.

Inzicht: We koppelen het boeken van vliegtickets automatisch aan vakantie, terwijl er genoeg andere redenen zijn om een vliegreis te maken.

Gedachte: Zonvakanties zijn voor plezier, ontspanning en het genieten van de omgeving. Daar bereid je je uitgebreid op voor en kijk je naar uit. Een weekendje in je tweede huis, een zakenreis of een familiebezoekje zijn vaak kortere tripjes met een andere insteek. Vluchtig en soms helemaal niet leuk.

Idee: De vervelende korte tripjes (familiebezoek, zakenreis, tweede huis) aangrijpen om de vliegtickets van TUIfly op een ludieke manier onder de aandacht te brengen.

Concept:
TUI. Het kan niet altijd vakantie zijn.
Helaas zijn vliegreizen niet altijd een vakantie. Die saaie meeting in Barcelona waar niemand naar toe wilde, je tante in Italië die je al 5 jaar niet gezien hebt maar die nu opeens gaat trouwen. We gebruiken de ‘vervelende’ redenen als ludiek uitgangspunt voor TUIfly.

Beelden bij deze case:

TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.
TUI - Het kan niet altijd vakantie zijn.

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen