Ready for take-off

Hoort bij de pitch: TUI

We kunnen tegenwoordig heel makkelijk er tussenuit. Tickets boeken en naar een andere bestemming om even uit de sleur en tot onszelf te komen.

Toch doen we dit vaak niet. Meestal moeten er hele maanden van planning vooraf gaan. In de 'ready for take-off' campagne geven we mensen last-last-minute vliegtickets. Eén voorwaarde: het vliegtuig wordt klaargemaakt voor de volgende vlucht, dus er is nog weinig tijd.

D.m.v. realtime banners met livestreams van het gelande vliegtuig adverteren we voor de 'te winnen' vliegtickets. De tekst luidt: "De OR575 van TUIFly naar Mallorca vertrekt over 4 uur en 58 minuten. Ben jij ready for take-off? Beslis nu en vlieg nog gratis mee".

Door deze realtime banners en last-last-minute viegtickets willen we Nederland laten zien dat TUI ook losse vliegtickets aanbiedt.

Beelden bij deze case:

Ready for take-off
Ready for take-off 2
Ready for take-off 3
Ready for take-off 4
Ready for take-off 5
Ready for take-off 6
Ready for take-off 7
Ready for take-off 8
Ready for take-off 9
Ready for take-off 10
Ready for take-off 11
Ready for take-off 12

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen