Dobro - Wdka Advertising opdracht

We kregen de naam "Dobro". Bedachten er een product bij (reeds bestaand) en vervolgens een activatie campagne. 

Rationale: Dobro stofzuigt als ik deze rationale voorlees.Een stofzuiger voor mannen. Klinkt saai... Niet als je je bedenkt dat deze stofzuiger vol automatisch en zonder ook maar één plekje te missen je hele huis stofvrij maakt. Wij vinden dat mannen wel wat meer in het huishouden mogen participeren. Wij wéten dat mannen daar helemaal geen tijd voor hebben. Als oplossing is er nu dus een automatische stofzuiger die de mannen een handje helpt.Onze campagne maakt de mogelijkheden oneindig. De campagneregel “Dobro stofzuigt als jij...” maakt het mogelijk om op ontelbare creatieve manieren de doelgroep te bereiken. We hebben er een aantal uitgewerkt om jullie een goed idee te geven van die mogelijkheden. De keymessage is: Dobro neemt jouw werk uit handen zodat jij kunt doen waar je zin in hebt. Slogan: Dobro, de stofzuiger voor mannen.

Beelden bij deze case:

Dobro
Slide_1
Slide_2
Slide_3
Slide_4
Slide_5
Slide_6
Slide_7
Slide_7
Slide_8
Slide_8
Slide_9
Slide_10
Slide_11
Slide_12
Slide_13
Slide_14
Slide_15
Slide_16
Slide_17

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen