Het vakantie gevoel van ThermaCare

Hoort bij de pitch: Thermacare

Gespannen spieren, een stijve nek en rugpijn. Klachten ten gevolge van zware fysieke en/of mentale beroepen waardoor je belemmert wordt om binnen je beroep optimaal te kunnen functioneren. En wat ontspant er dan meer dan een vakantie?Het vakantiegevoel is herkenbaar voor iedereen. Een periode van totale relaxatie, ontspanning en gemoedsrust waardoor je weer hele- maal kunt opladen en ontspannen aan een nieuwe werkperiode kunt beginnen. Maar helaas is het niet altijd vakantie en moet er, ondanks de klachten, vaak gewoon doorgewerkt worden.ThermaCare biedt uitkomst. Met de zelfverwarmende kompressen van ThermaCare heeft u het vakantiegevoel altijd binnen handbereik. Het kompres met warmte-elementen geeft een therapeutische warmte die zorgt voor pijnverlichting en spierontspanning waardoor u ook op de werkvloer dat ontspannen vakantiegevoel kunt ervaren.Het idee:Drop vakantiekoffers bij verschillende bedrijven door heel Nederland met de tekst “Vakantiegevoel voor het hele bedrijf?” Deze tekst zal nieuwsgierigheid wekken, en bij opening vindt men een koffer vol met ThermaCare zelfverwarmende kompressen, voor het bedrijf om te proberen. Op deze manier wordt ThermaCare op een grappige en ludieke wijze bekendgemaakt bij de doelgroep en zalhet uitprobeer aspect, naar waarschijnlijkheid, leiden tot herhalingsaankopen.

Beelden bij deze case:

Het vakantiegevoel van ThermaCare

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen