Radio 4 - Banner

Hoort bij de pitch: Radio 4

Ontsnap aan de dagelijkse hecktiek met klassieke muziek.

Klassieke muziek zit boordevol emotie, je kan helemaal opgaan in deze muziek en  het kan je bijstaan in zware tijden. Radio4 heeft zijn programmering aangepast om een bredere doelgroep aan te spreken en niet meer alleen de elitaire 50+ers.

Onze gedachte is om een interactief medium in te zetten om dit duidelijk te maken. 

Key Insight:

De 35+er staat midden in het leven, Is hard aan het werk, is getrouwd en heeft 1 a 2 kinderen. Het komt er op neer dat de 35+er een druk leven heeft en weinig tijd voor ontspanning. Dit is waar Radio4 bij kan helpen. Klassieke muziek werkt rustgevend en kan je helpen juist beter te focussen op je werk en dat is iets wat bijna elke 35+er wel kan gebruiken.

Concept:

We kennen allemaal wel het gevoel dat als we met onze koptelefoon opzitten dat we helemaal op kunnen gaan in onze muziek. Zo heb je bij klassieke muziek wel eens de neiging om de bewegingen van een dirigent te maken.

Dit willen we duidelijk maken doormiddel van een banner campagne op verschillende nieuwssites zoals bijvoorbeeld nu.nl. De doelgroep is hier te vinden om dat hij of zij voortdurend op de hoogte wil blijven wat er in de wereld gebeurd. 

Met de banners laten we zien dat iedereen, jong én oud – met radio 4 van de beste klassieke muziek kan genieten. En zo kan ontsnappen aan de dagelijkse hectiek.

Beelden bij deze case:

Radio 4 - Banner
Radio 4 - Banner
Radio 4 - Banner
Radio 4 - Banner
Radio 4 - Banner

Reacties op deze case:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen