Pitch organiseren

Pitches van JongeHonden zijn echte opdrachten van echte merken. Ben jij een vertegenwoordiger van een merk, dan kun je bij ons een pitch uitschrijven. Het werkt eigenlijk heel simpel:

Met het JongeHonden bestuur bespreek je een aantal probleemstellingen van je merk die je graag opgelost ziet. Samen komen we vervolgens tot één vraag die we in een briefing verwerken. De briefing maak je in overleg met onze strateeg en deze presenteer je aan onze jonge talentvolle creatieven.

Zij krijgen twee weken de tijd om hier hun beste ideeën op los te laten. Het inleveren gebeurd online. Vervolgens jureer je samen met twee creatief directeuren, die wij verzorgen, alle ingezonden ideeën (zo’n 30 tot 60). 
De uitslag doen we samen op een door ons georganiseerde locatie. Het team met het winnende idee gaat met onze bus mee naar het Festival of creativity in Cannes.

Je kunt zelf bepalen om één van ideeën verder uit te werken en te produceren. Voorwaarde hierbij is dat de bedenkers van het idee betrokken worden bij enige uitwerking.

Een pitch uitschrijven bij JongeHonden is niet gratis, maar het bedrag wat er tegenover staat zorgt ervoor dat wij kunnen blijven doen wat we al meer dan 20 jaar doen: jonge honden de beste springplank bieden naar de reclame wereld. Je krijgt natuurlijk ook een bak aan ideeën voor je merk ervoor terug.

Wil je meer informatie, stuur dan een mail naar info@jongehonden.nl.