De 24 uurs pitch!

Sexy beesten,

Terwijl jullie lekker gaan op de Heineken pitch komt er gewoon weer een nieuwe kans voorbij. En wat voor één. Zonder twijfel de mooiste gig van het jaar. Op woensdag 16 mei en donderdag 17 mei gaan we weer los met de JongeHonden 24 uurs pitch! Dan krijgen de 24 beste teams van Nederland 24 uur de tijd om uit te vechten wie Hollands Next Top Advertising Creatives zijn. De klant blijft nog even geheim maar vertrouw ons op onze trouwe hondenogen dat je deze moet meemaken.

Uit de 24 beste teams die meedoen aan deze pitch der pitches worden 6 gladiatoren gekozen die ons reclameland gaan vertegenwoordigen in Cannes. Daar ga je de wereldwijde advertising battle van 2012 aan in de categorieën Print, Film of Cyber. Oui, oui, oui! Dat staat lekker op je CV, of nie?

Afgezien van het voldongen feit dat de 24 uurs pitch absoluut zonder twijfel hét event van het jaar is, wordt deze keer ook nog de Gouden Zaag uitgereikt. Je weet wel, de prijs voor het creatieve team dat dit jaar het aller hardste aan de stoelpoten van die gevestigde orde zaagt. En de winnaar is toch al aanwezig want de 24 uurs pitch is alleen voor de 24 beste teams van Nederland.

So, what are you waiting for? Meld je nu aan. En wel zo: stuur een linkje van je schitterende, originele, pronkende, geile, creatieve en buitengewoon crazy portfolio naar info@jongehonden.nl met als onderwerp: ‘wijzijnhetbesteteamvanNederland’. Behoor jij tot de ‘chosen ones’, dan krijg je van ons het verlossende woord per mail én nog exact te horen waar je moet verzamelen. NU MAILEN DUS!

Je hebt nog t/m a.s. woensdag 12:00 om je aan te melden. Donderdag 10 mei maken we bekend welke 24 teams de beste van Nederland zijn.

Le details:
WAT:                         De JongeHonden 24 uurs pitch, jonge!
WAAR:                     Geheime locatie in Amsterdam
WANNEER:              Woensdag 16 mei & donderdag 17 mei

24 uur. 1440 minuten. 86400 seconden. 

Oftewel 1 dag non-stop sjeng oan de geng.

#deleventje

JongeHonden | Serious Shit.

Reacties op dit bericht:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen