Briefing Heineken online

Lieve JongeHonden,

Na een afgeladen doggienight vol partypeople in 't oranje en AXE-winnaars die droog staan, hebben we begrepen dat niet iedereen deze festiviteiten konden bijwonen. Helaas.

Want naast een fijne Heineken-briefing, kregen de aanwezigen ook een uniek Rugnummer-shirt. En laat dat nou de sleutel zijn naar het winnen van deze pitch. Gelukkig is er wel een oplossing. En dat heeft te maken met het naar de winkel gaan, het halen van een kratje pretcilinders van het merk Heineken en het ontvangen van je eigen unieke Rugnummer-shirt.

Een ander belangrijk ding (wat ook gewoon in de briefing staat, maar wat extra aandacht verdient): deze briefing is iets anders dan normaal. We vragen jullie bloedtoppers namelijk niet om een concept, maar om een echt filmpje of foto van die legen - wait for it - dary actie. Die legendarische actie waarmee dat goede stel Europees Kampioen wordt. Dat hoeft niet met een regisseur, cameraploeg, catering en lichtmensen geregeld te zijn - een iPhone will do.

Oh, en niet te vergeten: in plaats van de reguliere 14 dagen, hebben jullie nu maar tot dinsdag 15 mei.

Alle andere belangrijke info vind je in de briefing die vanaf NU online staat. En wel hier.

Succes, mensen. Want deze wil je winnen. En als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor Onze Jongens

Go, go, go.

JongeHonden | Serious Shit.

P.S. In de bijlage vind je de presentatie. Ook wel fijn.

Reacties op dit bericht:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen