Account/Strateeg wilt daten met een Creative

Beste Creative,Ik heb een non-design achtergrond en zoek iemand die samen met mij een team wilt vormen. Zowel om aan pitches mee te doen, maar ook een bureau mee te starten.Het wordt denk ik een uniek en gelijk uitdagende soort team want in plaats van de traditionele combo art & copy, is het creative & strategist. Ik zoek dus iemand die minstens kan DTP/vormgeven, maar gaat ervan uit dat wanneer je hierop reageert, hoogstwaarschijnlijk art director bent. Zelf heb ik dus de interesse in account en strategie.Mijn minor heb ik gedaan bij wdka waar de meerderheid van de klas en de twee docenten advertisers waren, en heb dus wat ervaring kunnen opdoen met werken in zo'n reclame-omgeving. Overigens, ik ben nu dus verslaafd aan mijn whiteboard en gekleurde post-its.Bij voorkeur iemand in de regio Eindhoven. Als je het prima vind dat we een Skype-relatie hebben dan is dat ook goed, afgewisseld met dat we elkaar zo nu en dan zien op verschillende (lees: inspirerende) plekken.Mocht je twijfels hebben over ondernemen, don't worry. Daar heb ik al ervaring mee, als oprichter en voormalig voorzitter van een Amerikaanse sportclub, en als redacteur en uitgever van een digitale magazine.Wil je hierover met mij babbelen, dan hoor ik graag van je: hello at rinaldi.nl

Reacties op dit forumbericht:

Login (of Registreer) om een reactie te plaatsen